Shift_JIS"


czwartek, 18 kwietnia 2013

DREWNIANA SKRZYNECZKA NA KLUCZE



- Skrzyneczkę z surowego drewna wygładziłam papierem ściernym drobnoziarnistym aby pozbyć się wszelkich nierówności.
- Pomalowałam ją farbą akrylową brązową.
- Po wyschnięciu naniosłam preparat do spękań jednoskładnikowy - dość grubą warstwę
- Następnie pomalowałam skrzynkę złotą farbą akrylową.
- Motyw róży wycięłam z papieru do decupage i przykleiłam w wybranych miejscach.
- Na koniec polakierowałam całość lakierem akrylowym matowym - cztery razy.Każdą warstwę naniosłam gdy poprzednia była dobrze wyschnięta.

DO KLEJENIA MOTYWÓW UŻYWAM KLEJU WIKOLU ROZCIEŃCZONEGO WODĄ.

1 komentarz:

  1. Łał jestem pod wrażeniem,ale odszykowałaś skrzyneczkę,jest śliczna i jeszcze mały kursik jak zrobić takie cudeńko :)Pozdrawiam ,miłego wieczorku życzę:)

    OdpowiedzUsuń